معماری
بنام يگانه معمار هستي
قالب وبلاگ

 

"بی آی جی" یک فضای چند عملکردی بزرگ که می توان برای ورزش ها، جشن های فارغ التحصیلی و رویدادهای اجتماعی به کار رود را تصور کرد.
مجموعۀ ورزشی گمل هلرآپ
از جانب معمار : "بی آی جی" یک فضای چند عملکردی بزرگ که می توان برای ورزش ها، جشن های فارغ التحصیلی و رویدادهای اجتماعی به کار رود را تصور کرد. 

سالن جدید شامل یک فضای فرورفته 1100 متر مربعی واقع شده در 5 متری زیرزمین در مرکز حیاط مدرسه که هوای مطلوب درون فضا، تأثیر محیطی کم و کیفیت معماری بالا را تضمین می کند، می باشد.

 این سالن که از دیوارهای بتنی مایل شکل گرفته، از سقفی با طاقهای ملایم از جنس چوب که توسط یک سری تیرهای الواری منحنی به صورتی منحصر به فرد شکل گرفته، پوشیده شده است.

 این سقف در حالی که دو عملکرد را به عنوان پوسته داخلی و خارجی بر عهده دارد الحاقی خوشامدگویانه به دانشگاه موجود متشکل از ساختمان های  آجری زرد رنگ می باشد. حیاط تپه مانند مکانی غیر رسمی برای ملاقات خلق می کند که می تواند میزبان بسیاری فعالیتها از کار گروهی تا تجمعات بزرگ تر باشد.



ادامه مطلب
[ جمعه 6 دی 1392برچسب:, ] [ ] [ سید محمد ابراهیمی ] [ ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید ترسیم پروژهای اتوکد معماری خود را به ما بسپاری تدریس در مقطع هنرستان وترسیم فنی در مقطع دانشگاه 09366692687
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماری و آدرس architectiranian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





قالب وبلاگ

این سایت را حمایت می کنم
عینک آفتابی

صفحه قبل 1 صفحه بعد